ساندویچ تلفن ، مفهومی نو از یک تلفن همراه همه کاره
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 53
نویسنده : مولوی

تلفن همراه امروزه جزو لاینفک زندگی انسان امروزی است و به همین منظور هر روز شاهد افزایش کارایی ها و عملکردهای ریز و درشت به تلفن همراه هستیم . اما شاید تاکنون تلفنی مانند تلفن همراهی که طراح اهل کره جنوبی Yeongwoo Kim ندیده  باشید یا تصور نکرده باشید . این طراح خوش فکر که نام گوشی طراحی کرده خود را ساندویچ تلفن (Sandwich Phone  ) گذاشته  از استایل و طراحی دلنوازی برخوردار است و در واقع علاوه بر اینکه تلفن است هم می تواند دوربینی باشد برای ثبت لحظات و هم یک Mp3  پلیر کارآمد و زیبا . کارکرد این تلفن که آن را نسبت به بقیه تلفن های با همین کارایی متمایز کرده لایه لایه بودن این تلفن است که حول یک محور ۳۶۰ درجه می چرخد و هر دستگاهی را که میخواهید استفاده کنید مانند یک دفتر چه ورق زده و در موقعیت انجام وظیفه قرار می دهید .در زیر می توانید تصاویری از این تلفن مشاهده کنید .

+

+

+

سایت طراح و اطلاعات بیشتر: Yeongwoo Kim



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , موبایل , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: